5 Oktober 2012

God Morgon? God kväll? God Natt? haha
 
Klockan är strax efter 4 på morgonen och jag är inte trött alls. Vänt helt på dygnet, går och lägger mig runt 6-7 på morgonen och går upp någon gång efter 3 på eftermiddagen. Inte bra alls! Så nu ska vi(jag) vara uppe heeela natten låååång och hela dagen och sedan gå och lägga mig vid en vettig tid i morgon, vid 8-9 på kvällen kanske. haha, för så här kan vi inte hålla på. Dessutom i morgon händer det grejer.. Jag och Sofia ska och kolla på en soffa, för i dagsläget så sitter vi på en uppblåsbar madrass ifall vi ska kolla på tv/film i vardagsrummet.. haha..
 
Nyss satt vi och gjorde ett kollage med bilder från vår resta till Tyskland/Berlin för sisådär 1½ år sedan som projektarbete i 3'an, den ska få hedersplatsen på väggen i köket.. Awesome, skulle jag vilja säga om det. Annars just nu så sitter jag och lyssnar på Sofias födelsedagspresent från mig(Hon fyller år nästa vecka, och då är inte den jävlen här...)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0