1 September 2012

Tjenare!

Sitter hemma hos papsen nu, trevlig att träffa honom lite sådär :) Samt hans nya tjej :) Även träffat Malin en stund, minns inte ens sist jag träffade henne :o någon gång för länge sedan i alla fall ^_^ haha.. Senare vid halv 7 ska jag på bio med lilla Alex, nya Disney-Pixar filmen blir det. Hoppas den är bra!

Det är så surt, på tal om något helt annat. Har setat och väntat på att ett avi ska komma så att jag kan hämta min nya mobil på posten, och så kom den igår när jag inte ens var hemma -.- Jag som vill ha den! haha... Men får hämta ut den på måndag i stället...

Nu ska jag vara lite Social med papsen och hans tjej medan man kan.. Vet aldrig när man träffar dem igen.. ^_~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0