Posten kan hänga sig, okej?!

Jadu, ibland blir man bara liiiite trött.. Jag och Sofia tog värsta promenaden till Berganäset(tror det hette så), som ligger på typ andra sidan stan, för att på aviet står det att jag ska hämta min mobil där. När vi kommer dit så säger de att den inte finns kvar där, utan att de har skickat den till ICA, som ligger alldeles bredvid Campus och där vi bor -.- Enda problemet är att de stänger post-grejen 18.00, s dit hinner vi inte innan de stänger... Irreterande.. har ju väntat på den dära satans mobilen i flera veckor nu... Aja, en extra dag dör väll ingen av?!
 
Till något trevligare, på onsdag kommer Alex hit till Växjö och stannar tills på lördag. Det enda tråkiga är att jag har föreläsningar varje dag ;/ Och så har jag och Sofia bokat in kanelbulle-bak med min korean och hennes vän ^_^ Super trevligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej, välkomna till min lilla blogg! Jag heter Nadja Ekholm och är 20 år, tog studenten sommaren -11 och läser nu Engelska på Linnéuniversitetet i Växjö. Mitt liv består av vänner, foto, musik och att ha roligt, vilket du kommer få följa här i bloggen. Mitt motto är "Live Laugh Love" = Älska och ha roligt medan du lever livet! Bilderna på bloggen är egentagna (om ej annat stås) och får ej kopieras!
kontakt: [email protected]



Bilder
Film/Tv
Musik
Vardags liv
Lite allt möjligt
Ord blir till meningar
Tokio Hotel <3
Topp 5


2012
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
2011
Januari .
Februari .
Mars .
April .
Maj .
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .
2010
Juni .
Juli .
Augusti .
September .
Oktober .
November .
December .


Alex
Malin
Evelina
Anna
Robin: kampen mot cancern
RSS 2.0